om man värmer med en hårtårk bak på jeweln tar man sen på en smörkniv och bänder bort jewel ovanfrån då eller
om man värmer med en hårtårk bak på jeweln tar man sen på en smörkniv och bänder bort jewel ovanfrån då eller
det går ju det med stoppa den i frysen innan
vilket är lättast
spelar ingen roll båda sätten funkar ungefär lika bra
Detta är min signatur
jag hade den i frysen i 2 timmar sen slog jag därbak men den lossnade inte. Måste man slå jätte hårt eller
Hade min i frysen typ en timme sen tog jag fram hammarn och drog till på baksidan allt jag kunde, då flög fanskapet av!
det är tillåtet att bända lite man måste inte slå
Detta är min signatur
Hehe...va ganska sur när jag gjorde de, hade försökt få bort den med att vattenånga, lät skiten ligga för länge över gryttan så de är en stor matt ring på xboxet nu! så jag tyckte jag kunde misshandla den lite!
Hehe ja man ska inte vara för snäll mot den då beter den sig dåligt
Detta är min signatur
Precis...så nu funderar jag på att måla boxen, för den är ju inte specielt snygg med en stor grå ring mit över den! Någon som har några pra förslag hur man får bort färgen på jeweln utan att repa den?
använd acetonfritt nagellacksbortagningsmedel
Detta är min signatur
MM jag gjorde samma fel.... La den över kokande vatten.... tog kanske 10 min innan jag kom på att jag kanske inte ska ha ovansidan neråt mot ångan.... Vände sedan på den och det funkade ju(säkert det som vara tanken).
Iaf så var det försent... för ångan hade redan "fläckat" ner ovansidan litegran.
Pease!
har oxå samma jävla ångfläck på min xbox för frysmetoden ville sig inte(funka ej med vatten ånga heller för blev så rädd att den skulle bli ännu fulare), så då åkte stora hårtorken fram. det fixa biffen
xbox 1.0
tommy drive
160gb/8mb 7200rpm seagate baracuda
x2 2.3b bios 4979.06
80mm blå led fläkt
blå eject leds
blå "controller dongle"
clear jwl med blå leds under
Man måste vålda ordentligt! hehe...så skiten ska behandlas!
Bookmarks