Hej, jag har en version 8 ps tror jag, iaf jag köpte en messiah 2 pro o fick den chipad o allting funkade bra men sen efter ett halvår så körde jag en bränd kopia av mitt madden 2004 o då gick det bra o spela men efter en stund så hackade bilden upp sig o musiken i spelet fastnade så dte blev ett sånt oljud. Sen startade jag om den men jag fick bara ett svart bild skärm, så jag trode att ps2an hade pajat sen efter 1 månad staratde jag den o dne funkade så körde jag original av NFSU o det gick bra men efter en stund så blev det samma sak den hackade upp sig på samma sätt som madden 2004. Så då trode jag att det var laserns problem att den blev gammal, då skafade jag en hd o så körde jag här om dagen o jag körde länge ungefär 1 timma o så hackade den upp sig igen fastän lasern inte användes, nu e jag förvirad. Jag har tagit bort memory card för att jag trode tat felet kunde bero på EA games sparningar, då funkade det men sen hackade den upp sig igen. Nu jag vet inte varför den hackar upp sig, det kan inte bero på lasern, det kan inte bero på memory card, vad kan det bero på?? jag har börjat misstänka chipet så idag öppnade jag ps2an men chipet satt som den ska....snälla hjälp.....behöver lira NBA Street 2
Bookmarks