Jag skulle vilja se och styra min pc från xboxen. Finns det något program för detta? Mvh Bolets
Jag skulle vilja se och styra min pc från xboxen. Finns det något program för detta? Mvh Bolets
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
trött idag, satt och stirrade på bilden och undrade vad tusan kaninen hade på huvudet..ibland hjälper det att läsa texten hehe..
Bolets, menar du att du på xboxen och tvn:n vill kunna titta på t.ex film, mp3 och bilder som ligger på din pc?
jag vill kunna se mitt skrivbord på pc`n. Kunna se de startade program som ligger och kör på pc`n. Ett vnc för xbox kan tänkas. Mvh Martin
då kan jag inte hjälpa dig, spontant känns det som en omöjlighet..men är det inte enklare för dig att koppla datorn till tv:n eller skaffa en htpc..
Jag ser ärligt talat inte vad man skulle kunna tjäna på att fjärrstyra datorn med xboxen ????
ja.. förutom att kliva upp ur soffan när man ska starta nått nytt på dc.. då..
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
jag har ju min pc som videobandspelare och startar inspelningar på den. Kan jag se min pc på xbox skärmen så blir allting mycket lättare. Mvh
Du kan ju installera Linux och använda VNC där.
Annars så är det nog lättare att köra med TV-ut och skaffa trådlöst tag/mus.
tror det finns ett python script till xbmc som kan ta screenshots från din pc som uppdateras i olika intervaller, men går inte att styra datorn genom det.
Bookmarks