Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Hjälp! Filerna ska ändras men med vade för progg? (spel)

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Hjälp! Filerna ska ändras men med vade för progg? (spel)

    Jag har laddat ner lite spel till min x-box.
    Men nu när jag kollat lite på filtyperna upptäcker jag att 50% av filerna är "zipfiler", dom heter mrn-roc2x allihoppa och ligger på samma mängd också!
    Sedan så finns de filer som heter mrn-roc2x.r30 o.s.v. Extraherar man dom man kan röra med "win-rar" så får man bara en stor "zip" som man inte kan göra något med!

    Så vilket program rekommenderas?
    Sedan har ja en fråga till. Efter det har löst sig så vill jag inte bränna ut spelet, för jag vill lägga inn i hårddisken och det är inga problem? För man kan väll få filerna "normala" utna att behöva bränna ut på dvd?

    Tack på förhand.

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Gävle
    Inlägg
    79
    Respekt
    21
    Jodå. de blir en stor img fil, men dock så är winrar mongo å tror sig att det är en zip fil
    Men testa å hitta på qwix, markera iso, å skicka över slipper du hålla på å packa upp ison på datorn å skicka sen
    XBOX 1.6
    Samsung DVD
    Xecuter 3 + Front
    Bios X3 3294
    200 Gig Maxtor 5400 RPM
    ______________________

    Nintendo Wii
    Cyklowiz
    ______________________
    Xbox 360
    Premium!

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    "Men testa å hitta på qwiv"? Qwix är ett program eller? Om det nu är de som jag antar hittar jag den inte på download.com iallafal, men jag antar ju att det är ett progg så ja letar väll på dc en snabbis. Jo jag hitttar progget där. Jag försöker med det o ser m de går som ja tänkt mig :P
    tack för hjälpen.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •