Är det bara jag eller tar psxcare över betalt på allt? Moddad xbox 3000kr? Man kan köpa en ny xbox chippad och klart (crystal ifall man vill ha den) för 2000kr.
En dvd lins, endast linsen, 400kr?!?! Man får en dvd brännare för 600kr, geez
Är det bara jag eller tar psxcare över betalt på allt? Moddad xbox 3000kr? Man kan köpa en ny xbox chippad och klart (crystal ifall man vill ha den) för 2000kr.
En dvd lins, endast linsen, 400kr?!?! Man får en dvd brännare för 600kr, geez
Det är bara du......
Man kan kolla priser på en websida som heter pricerunner. (.se)
Dom har dock inte med priser på moddade konsoler.![]()
Last edited by Denno; 2004-11-03 at 21:17.
This Rookie knows nothing, you know.
Min xbox crystal kostade mig exakt 1864 kr om man räknar köp av box, extra handkontroll, beställning av chip + programmerare + frakt, lödning hos ett lokalt företag...
Sedan tog jag en gammal 80 gb disk som jag ändå inte använder och stoppade in i xboxen för bättre använding
DVD-brännare och 10mbit är ju något man ändå redan har (och måste ha för att klara sig) så det räknar jag inte som en kostnad![]()
Om du nu har så mycket problem med priset så kan jag berätta en hemlighet för dig.Original inlägg av PhR34k
PASSAR DE INTE KAN DU KLARA DIG UTAN!!!!!!!![]()
Last edited by mjao; 2004-11-04 at 10:14. Anledning: tjocka fingrar
Detta är min signatur
Hehe det är ju det jag görtyckte bara folk skulle få veta!
![]()
Köpte en Thrustmaster fjärr, i butik, för 139 kronor. PSXcare begär 350 kronor för samma produkt. Denna butik har väldigt många tillbehör och priserna är generellt högre hos PSX. Jag förstår att det är dyrt med butik anställda osv. Men 2,5 gånger högre pris på en vara.Original inlägg av PhR34k
De Crystal du hittat för 2000 är väl på någon populär annonsmarknade eller på någon webauktion och de priserna är inte jämförbra öht.
Vi säljer inga thrustmaster fjärrkontroller, vi säljer xbox originalfjärrkontroll för 350:-. Lågprisbutiker brukar ta runt 299:-.
Hur dum får man bli om man börjar jämföra undermåliga kopior med originalet och klaga på priset? Jag har läst om hur mycket problem som helst med 3:e parts fjärrkontroller till xbox.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Original inlägg av Hansi
Jag är inte sämre än att jag kan be om ursäkt. Däremot drar jag mig, att i ett forum, kalla någon för dum (men det beror väl på vilken nivå en moderator har gentemot de som postar).
Såg nu på er sida att de är snarlika, till utseendet men den ni för är alltså original. Så det jag skrev är fel.
Heh, men jag snackar om tex en dvdläsare för 1200kr hos psx för xbox, visst.. den kanske är moddad. Men en ny xbox kostar 1300kr?![]()
Sorry, jag brukar aldrig kalla någon för dum, var nog lite för få timmar på kudden inatt. Ber om ursäkt!Original inlägg av ron
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Framförallt är jag fascinerad av att du inte flyttar tråden till rätt avdelning på forumet, den här tråden hör väl knappast hemma här..Original inlägg av Hansi
No offense, men ni borde ha fler administratörer som kan låsa/flytta trådar.
Det finns säkert många här som är intresserade, Lucif3r är nog sugen..(?)
Bookmarks