HANSI
Har ni hittat nått sätt ännu?
HANSI
Har ni hittat nått sätt ännu?
...installation av DMS3....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men om man redan har chip i?
Har det kommit nån ny DVDRegionX (eller liknande) som klarar v7 & dvd 2.13?
Vi fick hela lagret dvd-region-x utbytta för någon vecka sedan, men vi har inte hunnit prova dom på v7. Men leverantören påstår att v7 skall fungera med dom vi fick.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Säg till om dom funkar...
jag köpte mitt Action Replay 2 V2 hos el-giganten i february (Där det är en bild på MGS) och det tar bort den Gröna färgen på RGB om det är det du menar.
Den fungerar precis som den ska
Jag har Messiah2Pro och PAL PS2 V7.
Hoppas det hjälper.
No Comments..!
Tack för det!
Hansi sa förrut på någon tråd att ar2 bara går att fuska med på en v7. Och att de inte funkar för dvd filmer.
Men finns de nyare versioner av ar2 Hansi som klarar en v7?
Jag har en AR2 V2 och den funkar fint på min PS2.
Man kan komprimera sina sparningar så att minneskortet blir 8 ggr så stort.
Se på DVD Regions Fri ( tar också bort grön förg)
Och fuska.
Min version är: 2.23
Jag vet att det finns nyare versioner men den här fungerar utmärkt hos mig (PS2 V7 SCPH 39004).
No Comments..!
Jag var hos min kompis igår och han har en ps2 v7 men de funkade inte med ar2--->> dvd på hans maskin!!!
Men som vanligt brukar jag leka mig fram till en lösning.
Lösningen var att han gick och köpte dvd-region- x. Och istället för de minneskortet man får när man köper dvd-region x, då ska man ha ett ar2 minnes kort, det funkar!!!!
* Darkchild *
Du måste väl boota upp med AR2 skivan om du ska köra med komprimerat kort va?
* SPEL *
Det var väl bara dom första DVD RegionX man fick med ett kort? Dom nyare sparar väl på ett vanligt minneskort...
När polaren köpte dvd-region-x fick han ett speciellt minnes kort till den. Men för att få dvd region x och funka på en v7 då måste man ha ett ar2 minnes kort, (och den får du när man köper ar2.)
<small>[ 20 March 2003, 20:25: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>
Och sen startar du med dvd-region x.
Och gör som man brukar. "Fast glöm inte att de ska vara ett ar2 minnes kort i bara, istället för ett dvd-region-x minneskort"
<small>[ 20 March 2003, 19:12: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>
Hm det negativa med att komprimera spar filerna är att först måste man komprimera den som tar en stund sedan så måste man packa upp den igen om man vill använda den.
Det går itne att använda en spar fil som är komprimerad utan man måste packa upp den sen.
SPEL: Vilken version har din kompis på AR2 V2?
Kanske inte är samma och därför det inte fungerar?
Jag gick till en tv-spels affär här i Malmö (Får nog inte säga vilken här?) och där kunde man köpa AR2 V2 och visar det sig att den inte fungerar som den ska så får man pengarna tillbaks. Gå och fråga innan du köper AR2 V2 och om det är Öppet köp.
No Comments..!
[QUOTE]Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Darkchild:
SPEL: Vilken version har din kompis på AR2 V2?
Det är den senaste. " enligt dom som säljer den "
Bookmarks