Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Ntsc

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Ntsc

Jag hade tänk att köpa en xbox från USA eller nåt liknande, kanske blir 1000 spänn från ebay, och sen även köpa spel därifrån. Är det något som kommer att funka? Jag har en ganska ny TV (PAL), så det borde inte bli något problem va?
    Sen det här med spänningen, man kan väl välja vilken volt man kör på?

Chippar ni NTSC xbox? Är det svårt att göra det själv?
    Chippar ni crystal edtition? Ifall jag skulle köpa en i Sverige...

Fan, gick inge bra att skriva idag...

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    Ifall din tv klarar av NTSC så borde inte vara nåt problem. 1000kr + frakt? Det är inte lönt, går att köpa för 1300kr nya här i sverige, eller för 2000 chippade och klara.

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av PhR34k
    Ifall din tv klarar av NTSC så borde inte vara nåt problem. 1000kr + frakt? Det är inte lönt, går att köpa för 1300kr nya här i sverige, eller för 2000 chippade och klara.
    Nej nej nej, 1000kr alltsammans. Saken är att, har jag en NTSC så kan jag köpa spel utomlands, från usa, där jag säkert får de för 200 istället för 400-500kr. Kan få de i förväg också.

Eller var kan jag köpa en chippad för 2k? Här fanns det visst för 2300 men jag vetefan... För då kan jag ju ladda ner alla min spel, moahahahaaaaaa... Får man snacka warez har btw?

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    Jag skickar pm istället.

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    hepp det verkar inte gå. Ifall du har ett chippat xbox kan du väl lira NTSC spel? Och har du ett chippat kan du spela nerladdade spel oxå, Jag känner av en kille som säljer färdiga xbox, crystal eller vanlig för 2000kr. Vill du veta mer så kontakta mig på PhR34k@spray.se

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Mjo, men 2000 är mer än 1000. Fast kanske....

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    jo men sen måste du chippa det? och köpa en spänningsomvandlare för att kunna köra den här i sverige

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner