Går det på något sätt att göra så att xboxen ligger i vänteläge? Har googlat men hittade inget där direkt. Antingen om man gör det genom någon dashboard eller genom XBMCTack på förhand.
Edit: Har 1.6 med Xenium chip.
Går det på något sätt att göra så att xboxen ligger i vänteläge? Har googlat men hittade inget där direkt. Antingen om man gör det genom någon dashboard eller genom XBMCTack på förhand.
Edit: Har 1.6 med Xenium chip.
Last edited by Hagfjäll; 2004-11-07 at 19:15.
Xbmc har jue så att den stänger av hårddiskarna efter en viss tid av inaktivitet, sen så får du typ använda skärmsläckaren också, det är väl det enda.
Mja... fast jag ville ha så att man stängde av den, inga fläktar eller något igång, sedan när man startar så skall man komma tillbaka dit man var.
Edit: Xboxen skall gå att starta ifrån kontrollen.
Ne nått sånt går inte att göra.
Okej, tack för svaren iaf!
skulle vara rätt sjysst om det vore så dock, t.ex. om man sitter och spelar, så trycker man bara på sleep så allt stängs av så forsätter man exakt där man var igen efter pausen.
Jo, fast det jag söker efter spelar inte så stor roll i spel, helst i programmen/dashboarden. Så allt läggs i en fil som i Windows så laddar den därifrån så är allt som det var innan man stängde av.Original inlägg av Psyfus
jo jag förstod det.
vad är anledningen till att du vill ha det så, jamenar så lång tid tar det inte att starta upp boxen och vilka program är det du vill försätta i vänteläge??
Detta är min signatur
Den största anledningen är att jag vill kunna starta Xboxen från kontrollen.Original inlägg av mjao
Bookmarks