-
Vilket chip är bäst?
Vilket chip är egentligen bäst för en noob som vill chippa sin xbox?
Klarar man att chippa sin box själv eller är de nödvändigt att spendera massa pengar påa tt lämna in den till psxcare?
-
det beror på på vad du ska göra.... ska du bara spela brända spel och lite emulator och sånt så räcker ett alladin chip länge tycker jag... men vill du köra linux och sånt på boxen så får du köpa ett xbit..... vill du sätta i det sj så kan du köpa xbits lödfria chip om du inte vill löda sj... jag lovar punkterna e små..... lämnar du den psxcare så får du det ordentligt gjort med ett års garranti..... löder du sj riskerar du att ah sönder boxen och då e de rökt.... som sagt vissa lödpunkter e riktigt små..... lycka till.... ps läs denna den e riktigt bra..... http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=12857
-
snackar du för goja? man kan väl köra linux lika bra med alladin som med xbit, eller hur?
-
jo okej..... ber om ursäkt.... dom bättre chippen kan du hantera fler bios och andra funtioner....
-
Ja ska chippa min Xbox å trycka i 120-160 gb hdd men ja vet inte vad ja ska ha för chip... d lutar nog åt ett smart xx chip eller ett x-ecuter chip
ja har en Xbox Chrystal limited edition köpt för en månad sen.
Vilka chip rekomenderar ni i prisklassen 500-700 kr?
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner