Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Får fler fel när 1.6 bios flashas??

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    95
    Respekt
    21

    Får fler fel när 1.6 bios flashas??

    Vill bara se om det är fler som får ett error medd efter varje nytt 1.6 chipp ni flashar om,så man får göra det 2 g???? Får alltså flasha varje m8_16 bios 2 gg innan det går som tåget,...Skriver bara på kul för å se om fler får göra samma sak el om vissa löder in chippet efter fel medd på flash och kanske därför får *problem* ???
    Ge aldrig upp

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    203
    Respekt
    21
    Jo precis... jag tror allt för många inte verifierar efter dem flashat...
    Pease!

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    38
    Respekt
    21
    Andvänder alladins programmerare får fel 0*0000 nån sånt iallafall... men om jag pillar lite på musen i mellan åt så att inte skärmsläckaren går i gång så funkar det varje gång skit skumt... har inte fått ixia o funka, så jag får väl stå ut med alladin tills jag orkar få igång skiten :-(

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Jag har ett super aladdin live och en programerare som jag köpt från er. Jag försöker flasha chipet med aladdin live driver. Första gången jag testade så får jag ett felmedelandet när den verifierar. När jag testar andra gången så går allt till synes bra men jag får ingen bekräftelse på att allt är ok.

    Min fråga är: skall aladdin driver tala om att allt gått OK eller är det bara när något går fel som det kommer upp en ruta?

    Tack på förhand

    /Nitti

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    38
    Respekt
    21
    den bekräftar ingenting utan du kan bara avsluta programmet då e allt ok

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Tackar

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •