Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: XBMC låser sig *???*

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    68
    Respekt
    20

    Thumbs down XBMC låser sig *???*

    Jag sitter och kollar på en film och sen när jag trycker stopp så låser sig filmen och XBMC helt, jag måste boota om för att det ska "försvinna" men man vill ju kunna trycka på stopp så att filmen slutar och man kommer åter till menyn igen inte boota om varje gång .

    Vad kan detta bero på?

    Vet någon hur jag gör för att boxen ska gå till XMBC vid uppstart? så jag slippper tragla mig igenom allt varje gång. detta är detta program jag annvänder till 99% då jag mest har boxen för att streema film
    Last edited by F@lken; 2004-11-10 at 08:52.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    jag hade samma problem med att det hänger sig vid stopp av uppspelning, det jag gjorde då var att ja installerade om en ny och ren version av xbmc skrev om min .xml fil o sen funka allt prima

    om du vill ha xbmc som dash ska du kolla här:
    dra in här:
    XBMC Online Manual: XBMC As Dash

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    68
    Respekt
    20
    Jag ska ha en ny XBMC så jag tycker det inte det borde beror på det men man vet ju aldrig...
    Jag har kollat på den guide men jag finner den lite rörig sen borde det finnas en på Svenska men jag kanske har fel för någon har väl gjort detta tidigare.

    Jag har kollat lite på dom utländska siterna men jag tycker dom bara rör till det och blandar massa saker och glömmer kärnfrågan Detta är min uppfattning!! men jag hoppas det kommer upp lite trevliga guider på Svenska här... det är lite rörigt här med måste jag säga detta är min uppfattning men det kommer nog någon moderator och styr upp detta med så småning om.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •