Visar resultat 1 till 22 av 22

Diskussion: Gta 3

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Gta 3

    Har hört att det ska va ganska bra...har det kommit ut än??
    Är det bättre än GTA London och GTA 2?? Måste bara ha det...e det nån som kan svara på min fråga om det har kommit ut?? Jag har letat i flera månader nu men kan inte hitta det..har det kommit???

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    677
    Respekt
    24
    Skämtar du eller, GTA 3 kom ut för över 2 år sedan??? Finns ju info om det nya GTA San Andreas på forumet och har du ens kollat på butiker som säljer spel. GTA3->GTA Vice City->GTA San Andreas.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Laholm
    Inlägg
    125
    Respekt
    20
    Ha ha ha det var ett bra skämt......... eller??

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    haha jaaaa....det var ett skämt :P...skulle bara kolla hur ni reagerade..hihi

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Laholm
    Inlägg
    125
    Respekt
    20
    Är du säker på det??! Fast om nån har undgått GTA3 så e man ganska efter

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    43
    Respekt
    20
    Man kan ju undra..hehe:P

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    men jaaa..jag har alla Gta spel...det nya san andreas också..har ju skrivit med dig där ju.!!!..så efterbliven är jag int...

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Laholm
    Inlägg
    125
    Respekt
    20
    Jo jag såg det precis.

  9. #9
    Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    haha oekj..

  10. #10
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    677
    Respekt
    24
    Vad var det för mening med tråden då??? Spamma eller?
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Laholm
    Inlägg
    125
    Respekt
    20
    Den känns faktisk meningslös..... nån admin kan ju ta bort den om han/hon vill. Hansi var e du?

  12. #12
    Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    haha.....losers

  13. #13
    Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    typ..får man inte ha lite kul lr...`???....dålig humor ni har

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    677
    Respekt
    24
    Du kan ju berätta vad som var roligt med tråden och vad du får ut för kul av den. Om alla här på forumet skulle skapa meningsglösa skittrådar hela tiden hur skulle det då se ut?
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

  15. #15
    Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    en fråga bara..hur gammla är ni lr????...jag tror ni är typ 10 år...men ni verkar tro att ni är äldre å coolare.....för att ni ska vara så jävla fräna och veta saker.....´
    men du danne.sk din fitta...du är nog 8 ¨år kanske.....fast du tror att du är 18 lr nåt.....mog1....fittcp

  16. #16
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Inlägg
    540
    Respekt
    24
    nille av ditt språkval att döma är det nog snarare du som beter dig som en 10 åring....

  17. #17
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    677
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Nille_fkik
    en fråga bara..hur gammla är ni lr????...jag tror ni är typ 10 år...men ni verkar tro att ni är äldre å coolare.....för att ni ska vara så jävla fräna och veta saker.....´
    men du danne.sk din fitta...du är nog 8 ¨år kanske.....fast du tror att du är 18 lr nåt.....mog1....fittcp
    Men din j-v-a id-o-t va less jag blir på sånna som dig, vilket jä-la påhopp. Vart i mitt inlägg skrev jag något personangrepp mot dig?

    Detta forum är till för oss som vill dela med sig av kunskaperna vi har (och för att göra detta måste man veta saker inte snacka skit som dig), hjälpa andra med problem och diskutera vettiga saker, inte hålla på skapa skittrådar som denna och tro att vi andra tycker detta är kul. Om alla skulle skapa trådar som denna så skulle forumet drunkna i detta och intresset bland medlemmarna svalna och förstöra för oss som är intresserade av detta.

    Du behöver inte fråga hur gammal jag är eftersom detta framgår tydligt i min profil (det skall väl t.o.m. du klara av hur man hittar) och med tankte på hur du skriver & formulerar dig så antar jag att du knappast är över 8 år eftersom du inte klarar av att skriva riktigt. Men det är ju klart du kan ju vara äldre eftersom du verkar vara allmänt störd.

    Du kan ju ta en allvarligt funderare och tänka efter vem du hjälper på detta forum och vad du tillför för kunskap till andra användare. Jag tror nog att kanske skall lämna detta forum helt då du knappast tillför något.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

  18. #18
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    He is a goner...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  19. #19
    Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Laholm
    Inlägg
    125
    Respekt
    20
    Tackar! :-)

  20. #20
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    hur bränner man ps2 spel hjälp mig snälla

  21. #21
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    hej

    Citat Original inlägg av danne.sk
    Du kan ju berätta vad som var roligt med tråden och vad du får ut för kul av den. Om alla här på forumet skulle skapa meningsglösa skittrådar hela tiden hur skulle det då se ut?

    hur bränner man ps2 spel???

  22. #22
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    hej

    Citat Original inlägg av Hansi
    He is a goner...


    hej vet du hur man bränner ps2 spel

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •