Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Vill ha allmän X-3 info

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Vill ha allmän X-3 info

Typ vilka BIOS man ska köra och sånt. Är bara ute efter att kunna spela ALLA spel och kolla på filmer utan regionskontroll och sånna saker. Och sen om jag ska använda mig av Superdisc skivan? Det är program på den för att få ut det mesta av allt va? Är lite nybörjare på XBOX som kanske märks. Men vill ha ett chip som är framtidssäkert vilket får bli ett X-3.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du använder X-ecuters egna specialbios som endast är till för X-ecuter 3.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Tack för ett snabbt svar Hansi.
    Nu ännu en annan fråga:
    Kollade på tillverkarens sida och där stog det att dom börjat skicka ut paket av detta chip med PCB rebuilden inkluderad.
    När tros dom komma in till psxcare?
    Och vet någon tidpunkt för leveranser av X3 Control Panel?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi har gott om chip utan rebuild kit kvar, så det beror på hur villiga dom är att skicka sådana kits separat till oss.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Nu ännu en annan fråga då, vilket backup BIOS rekomenderas att använda?
    Själv skulle jag vilja ha ett BIOS som man absolut INTE kan pilla sönder då jag är väldans nyfiken av mig.
    Hur vet man att ett X-Ecuter 3 är äkta? Eller det kanske inte kommit kopior på det ännu?
    Och är det GARANTERAT att X-Ecuter 3 funker till ALLA XBOX?
    För de senaste boxarna har ju haft strul med det va ja fattat på olika forum.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner