Ja så kommer man hem o upptäcker att polaren har efter en torskmatch i NHL sparkat på xboxen i vrede. När jag startar den nu får jag felkod 7. Har inte rätt sorts mejslar så jag kan för tillfället inte skruva upp o se efter men jag gissar att något dyrt har gått sönder... Ska köpa mejslar imorrn.
Felkod 7 ska ju vara kernel HDD timeout, nån som har något tips på vad jag ska kolla efter eller göra? Har sökt runt på forumet men inte hittat några relaterande trådar och skulle tycka det var skönt om jag kunde ordna detta. Har polarn pajat nått kretskort får han ju pröjsa men jag vill ju helst ha en hel xbox genast, behöver den! Om nån från psxcare läser detta: Vad tror ni en reparation kan kosta utifrån den info jag lämnat (förstår om det är svårt eftersom jag inte kunnat sätta fingret på vad som gått sönder)
Vet inte vad mitt chip heter men det är fastlött av någon (inte psxcare) och boxen har tidigare klarat stötar av normal karaktär under "flytt", polarn säger att han inte sparkat speciellt hårt... jag ska sparka honom hårt nu den jäveln!
Bookmarks