Viket är det snyggaste skin till EvolutionX?
Viket är det snyggaste skin till EvolutionX?
Smaken är väl som baken, men själv gillar jag msdash så jag använder blackbolts
tycker att det som heter Joe på AXS är snyggast. fast man får ju modda det lite själv
Xbox V1.6 | 120gb Ibm
Min X3 skin![]()
I'm a XBOX Lover.![]()
©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®
XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
Screen : 103" (InFocus)
+ en massa andra bra prylar.
Hahahaha! Killar killar....
Ni borde verkligen kolla in mina skins.
Sök bara på: Masamune
.: Masamune :.
Hur byter man skin då? Har precis fått min xbox chippad så... har ingen koll
ok, ska se om jag kan hjälpa dig med det här.
Jag antar att du installerat "Evolution-X" på din xbox?
När det är gjort så ska det finnas ett val i din meny som heter "Skins" här kan du välja bland olika skins. (För att lägga till nya skins så måste du ladda hem dessa eller göra egna & sedan föra över dom från din PC till din xbox)
Detta kan du endast göra via en nätverkskabel & ett fil-överförings program.
(tex. ett program som heter: FlashFXP)
Du kan tex inte föra över skins från en CDR/DVDR skiva. eftersom det inte finns någon form av backupval i din meny för specifika filer som tex skins.
Ifall det nu inte skulle finnas en mapp i din meny som heter "Skins" så kan du skapa en själv genom att koppla upp dig via din PC till din xbox, genom att använda programmet "FlashFXP", när du väl kopplat upp dig till din xbox så ska du ta dig fram till mappen som heter C, i denna mappen kan du skapa en ny mapp som du tex döper till skins.
När du gjort det så kan du lägga alla dina ny "Skins" här. Men kom ihåg att du måste packa upp alla skins. Med andra ord...ett "skins" som tex är nerpackat med winrar eller winzip går ej att hitta senare i menyn.
Om nu filen du packat upp enbart innehåller 2 bildfiler & en "skin.ini" fil så måste du göra en mapp åt dessa 3 filer med samma namn som den nerpackade filen hette.
Annars lär detta skin inte iheller dyka upp när du försöker hitta det.
Okej, när detta är klart så måste du ändra lite i en fil som heter "evox.ini"
Detta kan vara lite klurigt så mitt råd vore att be någon annan att förklara det för dig.
Men om du vill, så får du hemskt gärna skicka mig just den filen så kan jag ändra den åt dig så det blir rätt. (Det är lite svårt att förklara)
Du kan skicka den via email till mig.
När allt detta är klart så är det kluriga över istort sett.
Det ända du behöver göra när du vill byta "Skin" är att star din maskin, välja "Skins" valet & sist välja en ny bakrundsbild.
okej ja men då förstår jag trodde att man kunde göra som du sa med cd skivan men fick det inte att funka :P nybörjaretack för hjälpen
Inga problem. Lycka till.
BATMAN! hehe, var kan man ladda ner nya då?
Bookmarks