Visar resultat 1 till 26 av 26

Diskussion: Hur får man brudarna i säng?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Hur får man brudarna i säng?

    Jag undrar hur man får damerna i säng i fable?! Får fram hjärta efter lite flirtande, men resten då?! En detalj, men inte vilken som helst.. ; )

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Man gifter sig med dem och sedan flörtar man. Då frågar hon om man inte borde gå till sängs. Hur man gör utan att vara gift har jag ingen aning om.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Men hur gifter man sig då?

    OKej, men hur gifter man sig då? ; )

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Sweden
    Inlägg
    739
    Respekt
    22
    ger dem en vigselring
    Detta är min signatur

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    HUr köper man hus att ta hem sin dam till?

    Okej, så långt är jag med, men vart går man för att köpa ett hus? Eller är det något man får? Spelar det någon roll om man ger äkta eller falsk vigselring? De riktiga är ju rätt dyra..

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    50
    Respekt
    20
    Du måste ge äkta vigsel ring och du kan antingen köpa ett hus som är ledigt eller göra det ledigt (slå sönder dörren och döda alla lung sovand ;-)

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Men sen då?

    Om man gett dem en äkta och skaffat sig ett hus, när får man med sig frugan hem? Jag lyckas köpa hus och gifta mig med tjejen, men ska man bara vänta efter det?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ehh, inte fan får man väl sex EFTER att man har gift sig och skaffat hus :-) Kanske i FABLE men....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    39
    Respekt
    20
    Hahaha..
    Det är kanske därför det heter Fabel ?

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    50
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av svettloppan
    Om man gett dem en äkta och skaffat sig ett hus, när får man med sig frugan hem? Jag lyckas köpa hus och gifta mig med tjejen, men ska man bara vänta efter det?
    Jo du gör uttrycket "follow" till henne så att hon följer efter, sen går du hela vägen upp till sängen och där väntar du tills hon frågar dig, men egentligen så är inget av det här värt det för det blir bara svart och hon stönaar lite lätt sen är det över....

  11. #11
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Frugan blir extra våt när man ger henne lite gåvor.
    Är det någon som har lyckats haft sex med en kille? har lyckats gift mig med en iaf

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Inlägg
    540
    Respekt
    24
    din lilla smyg fag,, haha =)

  13. #13
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av EvilBoY
    din lilla smyg fag,, haha =)
    Man lär ju testa

  14. #14
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    hahahaha LOL

  15. #15
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    48
    Respekt
    20
    Kan man skilja sig o ha sig?! Haf har gett bort 5 vigselringar nu, men är tyvärr gift med en brutta... hon blir lack när man flörtar med andra

  16. #16
    Registrerade
    Feb 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    45
    Respekt
    22
    jag har gift mig med den där borgmästaren i blå klänning.. men hon vill inte ha sex.. hon säger att jag måste göra nått speciellt.. har redan gift mig med 3 andra samtidigt.. förresten.. hur många hus finns det att köpa i spelet.. behöver några till å mina andra fruar..
    Jag är en idiot

    Xbox 1.0 + Xtr2-pro + 160 GB HD

  17. #17
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av HackerFarfar
    jag har gift mig med den där borgmästaren i blå klänning.. men hon vill inte ha sex.. hon säger att jag måste göra nått speciellt.. har redan gift mig med 3 andra samtidigt.. förresten.. hur många hus finns det att köpa i spelet.. behöver några till å mina andra fruar..

    Man KAN faktiskt ha sex med henne. En kompism till mig vidare när han gjorde det men jag vet inte hur han lyckades... får fråga honom imoronon när man är lite mer nykter och när han är vaken
    Man kan äga hur många hus som hellst, bara man har råd till att köpa dom.
    Bara att traska in och slakta ägarna så blir det till salu.

  18. #18
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    40
    Respekt
    20
    ja e ihop me 4 tjejer och 1 kille och det gäller samma sak för att få dem i säng (hehe) och när det blir svart så stönar killen lite lätt AS-SKABBIGT!!
    håller just nu på att döda alla i oakvale för att sen köpa alla hus...
    men vad är det bästa vapnet i hela spelet förresten ja har iaf willows axe eller va den nu heter me 120 i damage.
    Last edited by Mange_89; 2005-01-11 at 20:23.
    //Mange

  19. #19
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    78
    Respekt
    20
    skaffa master kantaNA OCH TRE AUMENTATIONS SÅ E DE BÄTTRE?

  20. #20
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Sweden, Malmö/Landskrona
    Inlägg
    37
    Respekt
    20
    men hur skiljer man sig... om man inte räknar me att döda frugan d.v.s. :P behöver ett lagligt sätt..
    Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh

  21. #21
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    78
    Respekt
    20
    någon som vet vad dom menar med att det händer nåt kl tolv?

  22. #22
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    145
    Respekt
    20
    Kl. 12 menas att det är enklare (tror jag) att få Evil points och Ev. Bow of Skorm, vid Tempel of Skorm.

  23. #23
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    145
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Korvis
    Man KAN faktiskt ha sex med henne. En kompism till mig vidare när han gjorde det men jag vet inte hur han lyckades... får fråga honom imoronon när man är lite mer nykter och när han är vaken
    Man kan äga hur många hus som hellst, bara man har råd till att köpa dom.
    Bara att traska in och slakta ägarna så blir det till salu.
    Att gifta sig med henne är ett Quest. Man måste äga ett hus, Ge henne en Svartros, Hitta ett halsband som är stulet och ge det till henne och döda whispers bror. Puh, det är inte mer

  24. #24
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    78
    Respekt
    20
    det var en av dom banditerna som ja skulle hämta det sista uppdraget dom säger att ja ska gå till någon plats kl tolv men ja har glömt vilket ställe det var . det som är bra vapen är solus dragonsword ganska dyrt?. vad är mana health och experience augmentations bra för har köpt dom och lagt till mina vapen men får inget mer av hälsa eller nåt.???

  25. #25
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    man får det när man slår på nån

  26. #26
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    21
    Det var en gammal tråd som du grävde upp

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •