Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Ripper 3?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Ripper 3?

    Är det krångligare att installera chip i V4 än till exempel V7?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Just v5-v7 är enklare att chippa, man kan nästan misstänka att Sony VILLE att man skulle chippa dom då dom helt plötsligt bjöd på rena helikopterplattorna till just de anslutningar man annars måste löda på sjukt täta ben på en ic.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Hmm...ok, tack för ett snabbt svar, men på v7 måste man ju tydligen löda på undersidan också, eller backside som det står på bilden, men han som eventuellt skulle löda åt mig säjer att det är så j*vligt att löda en v4 så han tyckte jag skulle köpa en ny Ps2 för tydligen var lasrarna dessutom sämre på v4...?

    Min är knappt använd, max 30 timmar.

    Mvh//
    Jörgen

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp, det är ju lättare att slingra sig från en jobbig chippning än att ta tjuren vid hornen :-) V4 kan vara väldigt temperamentsfulla i samband med chippning, räcker med att en kabel är lite för lång eller sitter lite olämpligt så vägrar den.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Synd, Jag får se hur jag gör, kanske köper en färdigmoddad på en gång... Tack för svaren.

    Mvh//
    Jörgen

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •