Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Xbox i bilen

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    22

Xbox i bilen

Hejsan!
    Jag har en idé om att sätta in min xbox i bilen.
    Jag har hittat en adapter vad gällande ström men jag det jag eftersöker är en någorlunda komplett guide över vad man ska tänka på, idéer om hur man ska fästa den osv.
    Min andra fråga är vet ni om det finns någon typ av apparat som man kopplar till xboxen för att få trådslöst nätverk (jag eftersöker en som går på batteri det är det jag tror kan vara problematiskt att hitta).
    Tack på förhand.

2. Tänk på att inbrottsrisken ökar draskiskt.
    - detta konto avstängt, troligen hackat.

www.tcip.se | X-ecuter 2 PRO, 120GB-hårddisk |

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av sabio_proeliat
    Hejsan!
    Jag har en idé om att sätta in min xbox i bilen.
    Jag har hittat en adapter vad gällande ström men jag det jag eftersöker är en någorlunda komplett guide över vad man ska tänka på, idéer om hur man ska fästa den osv.
    Min andra fråga är vet ni om det finns någon typ av apparat som man kopplar till xboxen för att få trådslöst nätverk (jag eftersöker en som går på batteri det är det jag tror kan vara problematiskt att hitta).
    Tack på förhand.
    1.
    Joytech Xbox Car Adaptor
    he Joytech In-Car Power Adapter is specifically designed for use with the XBOX console and the STN and TFT Colour Monitors. The In-Car Power Adapter can supply power to both the XBOX console and any XBOX compatible monitors at the same time and from the same in-car power source i.e. the car cigarette lighter socket. The In-Car Power Adapter is equipped with many safety features.
    2.
    Nu vet jag inte om Psxcare har denna produkt. Om så är fallet så får väl vår käre moderator ändra länken till det som de själva säljer.
    Länk till utlandet om adapter

Sedan skaffar du en extern usbadapter till trådlöst nätverk exempel

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    USB kabeln finns på vår hemsida. Joytechs biladapter kan jag nog få hem utan problem.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    22
    Vad skulle joytechs adapter kosta om jag beställer den av dig Hansi?
    Ingen som har någon guide?
    Vet inte om inbrottsrisken ökar så drastiskt. Tänkt mig ha boxen i baksätet.
    Skärmen ev. löstagbar + att jag bor ute på landet :d

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner