Hej !
Jag bställde lite grejor av er under förra veckan, men jag har inte fått grejorna ännu och enligt orderbekräftelsen så skulle det skickas inom 1-2 dagar Har även mailat dig / er ang detta men ha tyvärr inte fått något svar...
Mvh Anders
Hej !
Jag bställde lite grejor av er under förra veckan, men jag har inte fått grejorna ännu och enligt orderbekräftelsen så skulle det skickas inom 1-2 dagar Har även mailat dig / er ang detta men ha tyvärr inte fått något svar...
Mvh Anders
/// ers ///
Jo, jag har just nu 14 ordrar som jag inte hunnit svara på. Hade du beställt oddworlds? Har inte hunnit kolla om jag kan få tag på den. Har varit tvungen att prioritera packning av chip, vi fick t.ex. en stor leverans med xboxchip denna vecka som kunderna väntat upp till 4 veckor på...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi -> Jag beställde ett DVD Region X chip samt en RGB kabel. Jag kan ju passa på att fråga här eftersom det verkar vara lättare att få svar om du kan plocka bort hela den beställningen ??? Jag avvaktar lite med den och återkommer med en ny om ett tag om det är ok ???
Anders
/// ers ///
Gör reply på den automatiska orderbekräftelsen och säg att du avbeställer så blir det bäst.
Anledningen till att man får svar i forumet är att jag sitter hemma på kvällarna och går igenom alla inlägg...lite lugnare än i butiken...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok, mailet är skickat. Tack för hjälpen !
PS: Förstår att du har mycket att göra (jobbar själv i butik och man har inte en lugn stund numera)
/// ers ///
Bookmarks