Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: PS2 V8???????????????

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    23

Post PS2 V8???????????????

Tänkte bara höra om ni sett nån sån ännu för jag tänkte somm köpa en ny ps2a när det kommer en ny modell och göra mig av med min v3a
    Vill man runka får man använda fantasin

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har bara sett V7 (39004R) i sverige sedan någon månad tillbaka, och ingen har rapporterat något om någon v8 ens i Australien som av någon anledning brukar få nya modeller först.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    23

Wink

okey men hur länge håller en laser i e v7a om man bara spelar orginal spel och inte chipar den? tänkte om det är nån ide att vänta på V8!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det är ingen som vet hur länge en specifik PS2 håller. Jag förstår inte varför du vill vänta på någon "v8" som ingen hört talas om, skulle den vara bättre då?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    23

jag tänkte att jag skulle vänta på den för dom nya brukar ju få en ny å bättre laser

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    23

Red face

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av SpAnKa:
    <strong>jag tänkte att jag skulle vänta på den för dom nya brukar ju få en ny å bättre laser</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Men sämre att chipa... stödjer mindre saker som tex dvd region x mm
    Spelet tar aldrig slut de går bara runnt runnt!!!!!

Registrerade
    Sep 2002
    Respekt
    23

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av MOHF:
    <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av SpAnKa:
    <strong>jag tänkte att jag skulle vänta på den för dom nya brukar ju få en ny å bättre laser</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Men sämre att chipa... stödjer mindre saker som tex dvd region x mm</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">men alla vill inte spela brännda spel vissa vill faktiskt ge utvecklarna det stöd dom förtjänar!

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    23

Exclamation

Hallå dags att vakna!!! De finns INGEN v8 och kommer INTE att göras!!! Om jag skulle köpa en ps2 då skulle jag inte vänta på något som INTE finns eller kommer att göras!!!
    Och vad de gäller brännda spel...
    Nästan alla som har ps2 har ett chip i den!!!
    Spelet tar aldrig slut de går bara runnt runnt!!!!!

Liknande diskussioner

1. ps2 hård disk
    By EvilBoY in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 19:30
  2. Vilken Version av ps2?
    By CatFur in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-04-05, 10:47
  3. PlayStation 2 Multi-X chip NEO2.2 för svensk/amerikansk PS2 - 250:- Behöver HJÄLP!
    By Bastjeman in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 17:08
  4. ps2 popper mod chip säljes!
    By gurra_g in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2002-09-04, 16:11
  5. Playing Backups & Import Method for PAL & USA PS2
    By [spd] in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-02-02, 18:52

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner