Jag beställde en PS2:a med extra handkontroll, skarvsladdar samt minneskort i mitten av oktober. Då hade ni slut på Messiah chip så jag fick vänta två veckor på leverans. Sen fick jag höra att ni hade slut på handkontroller och skarvsladdar så vi bestämde att ni skulle skicka PS2:an ändå så tog vi dessa saker senare. När ni sedan skickat får jag veta att jag inte heller fick något minneskort med, så då avbeställde jag detta. Allt var väl ok så här långt eftersom det inte var direkt ert fel att ni inte fått tag i grejerna.
Problemet är att ni den 4:e november skrev på er hemsida att ni fått in skarvsladdar o småprylar, så jag väntade och väntade på att mina saker skulle dyka upp med posten. Men icke. Jag mailar er den 10:e och frågar om ni kan skicka sakerna snart, men får inget svar. Jag mailar igen den 19:e och får svar samma dag där ni säger att ni ska skicka sakerna omgående. Ok så jag väntar, och väntar... den 2:a december skickar jag ett mail igen och frågar vad som pågår, men jag har inte fått något svar ännu efter att snart ha väntat ytterligare en vecka ut.
Skulle vara fint att få veta när ni kan få iväg dom här sakerna..
Bookmarks