Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Förvirrad (ang. spela import spel till PS2)

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Question Förvirrad (ang. spela import spel till PS2)

    Hmmm...jag är lite förvirrad. Jag vill kunna spela import spel (från USA) på PS2, jag struntar ganska mycket i kopierade spel, så om jag vill spela import spel (PSX och/eller PS2), och vill ha det billigaste alternativet (inte en Messiah PS2 för 5.500 - pank student), va ska jag välja då? Jag har kollat igenom hela sidan om multi-x etc. men jag är lite förvirrad, för det verkar som Origa och Messiah är de enda som klarar av import PS2 spel(?) ...tacksam för svar)

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Försök få tag på en PS2 som har lägre modellnummer än SCPH-39004 så kan vi montera magic3 för 1.750:-

    Får du tag på PS2.an för 2.000:- så blir det under 4.000:- totalt.

    Om du har en SCPH-39004 så kan vi fortfarande montera Magic3 men då fungerar inte PS1 importerna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Post

    Okej, tack Säljer ni PS2 modeller under SCPH-39004, eller är det bara begagnat som gäller, då de PS2 som säljs i butiker idag förmodligen är SCPH-39004r? Eller?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av jowo:
    <strong>Okej, tack Säljer ni PS2 modeller under SCPH-39004, eller är det bara begagnat som gäller, då de PS2 som säljs i butiker idag förmodligen är SCPH-39004r? Eller?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Leta runt, finns säkert 30004 kvar i några butiker. Vi säljer bara "5500:-" varianten just nu, vi har svårt nog att hinna med alla beställningar ändå just nu. Varför är alla köptokiga / vill få allt moddat just i December...det finns ju 11 månader till på året...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Fråga ang Modchip till PS2
    By Chicken in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-10-30, 21:33
  2. till psxcare ang hårdisk till ps2
    By daniel.com@mailbox.se in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 01:30
  3. spela ps2 import spel
    By blackknight in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-11-14, 23:49
  4. Import spel till ps2??? med neo2 och ar2???
    By Redcheat in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-04-15, 15:04
  5. PS2 Multi-tap till gamla spel??
    By jonasarvidson in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2001-02-19, 08:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •