Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Någon som kan lösa detta ???

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Unhappy Någon som kan lösa detta ???

Skall försöka göra det kort.jag har ett XBOX med Xenium Ice osv det gamla vanliga...
    Min h-disk ligger på 250 gig...alla spel funkar korrekt osv.. men så en dag när jag startade det så startade det skitsakta..typ när man skall in i själva där allt finns..typ Games,apps osv..så typ tonar det in sig.. kan ta en kvart ju innan man kommer in.. sen så funkar det inte att spela längre.Kan det vara så att den är för full med spel o filmer?
    Någon so mvet hur jag skall göra för att formatera den den i min PC ?
    har satt in den men datorn vill inte hitta H disken..
    Snälla någon help me!!!!!

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    din hd kanske har krashat...det som du beskriver hände mig med och jag hade knappt några spel på hdn så jag tror inte att den är för full med spel...du ska formatera den med hjälp av super disk och inte i datorn..

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Rodeo: nja jag vet itne exakt heller om den har crashat. menyerna kommer ju fram fast det bara tar så fruktansvärt lång tid.. o nu vill jag bara ha h disken formaterad o så tar jag den till min vanliga PC bara..
    vad är det för super disk skiva ?

Registrerade
    Aug 2004
    Från
    ?
    Respekt
    21
    Liknade hände mig förut. Alltså när jag skulle gå in i xbox'n via datorn(är det så du menar?) För mig så var det routern som krånglade. Men efter några reset försök på routern så fungerade allt igen!
    sockan.se
    xbox v1.3
    Black jewel
    Silent Modd

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner