Hjälp!! Jag har installerat xbmc (2004 11 15) men det händer inget på min xbox, den gamla xbmc finns kvar och blir inte uppdaterat.
Vad gör jag för fel??
Hjälp!! Jag har installerat xbmc (2004 11 15) men det händer inget på min xbox, den gamla xbmc finns kvar och blir inte uppdaterat.
Vad gör jag för fel??
XBMC skall det vara ....sorry
ta bort den gammla å denn nya du har lagt in sen tar du bort 0face008 i tdata och udata sen är det bara att lägga in den nya så ska det funnka
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
Du har laddat upp XBMC till fel ställe.
XBMC ska ligga under e:/apps/
Där hittar du en mapp som heter typ XMBC, bara att skriva över denna mapp och sedan boota om xboxen.
om den inte har funnit med ifrån början , vad gör man då för de skall komma in i menyerna ?
bara att lägga xbmc under e:/apps/
"Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."
Beror väl helt på vad han sätter som home directory i XboxMediaCenter.xml.
Som standard står den inställd på E:\Apps\XBMC\.
Prova som sagt att ta bort mappen 0face008 från Udata och Tdata, annars prova hålla inne BACK + START när du startar XBMC (Ska vara samma funktion som att ta bort UData och TData).
Btw, hur vet du att det är samma XBMC som är kvar ? Var någonstans kollar du ? (Bara så du inte kollar fel )
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
Navrozidis kom hem till mig och vi kopplade upp xboxen, genast upptäckte jag att han hade laddat upp xbmc i fel mapp, nämligen c:/xbmc.
Därför var jag så tvärsäker på mitt inlägg.
Jag har alltid lagt in XBMC i f:/apps det funkar lika bra, hur kan det komma sig?
För att du i din evox.ini fil har under sektionen program meny inskrivet:
AutoAddItem "e:\Apps\"
AutoAddItem "f:\Apps\"
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks