Greg Hastings Tournament Paintball hänger sig då jag ska köra igång det från hårddisken... Finns det nån fix eller nån som vet hur man kan lösa det hela så att det fungerar som det ska?
Tack på förhand..!
Mvh / Superlinken
Greg Hastings Tournament Paintball hänger sig då jag ska köra igång det från hårddisken... Finns det nån fix eller nån som vet hur man kan lösa det hela så att det fungerar som det ska?
Tack på förhand..!
Mvh / Superlinken
Japp finns en hd fix, Riot's HD-Patch.
Var kan jag få tag på den? Kan du skicka den till mig kanske? Eller finns det en länk till där man kan ta hem den? Tack för hjälpen... mycket snällt av dig!
Mvh / Superlinken
Du kan skicka den via ICQ om du vill... ICQ nr: 12159072 (Linken)
Sök torrent på piratebay
Tournament Paintball Usa HD FIX Xbox-RiOT
Så kommer du att hitta den
Jo jag hittade den men då jag försöker ladda ner den så får jag bara hem en fil på 1,54kb..!! Den ska ju vara på 1.22mb eller nåt sånt..! Finns det inga andra sätt att få tag på den filen eftersom det uppenbarligen inte funkar att ta hem den från The Pirate Bay...? Vill verkligen få spelet att fungera men börjar bli lite less på allt strul... =(
Mvh / Superlinken
Fungerade klockrent för mig att ta ner den där. Men om du ger mig en mailadress kan jag skicka den till dig
Visste inte att man måste ha ett program installerat som heter typ Bit Tornado för att man ska kunna ladda hem filer därifrån... Nu har jag det fixat och klart. Tack för all hjälp..! =)
Var i xboxhårddisken ska man lägga hd-fixet (default.xbe) för att de ska funka??
Du lägger in den i Painball mappen.
Se kan du skvätta färg på dina motståndare.