Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Måste man ha SmartXX os?

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Måste man ha SmartXX os?

Hej, jag undrar ifall man måste ha SmartXX os eller går det o byta ut mot nått annat?? eller vore det dumt? :P
    kan inte så mycket om detta =))

Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Du kan ju ställa in den så du åtminstone slipper se den... t ex Hackad bios om du trycker på Eject och orginal bios om du trycker på power... utan att du behöver se SmartXX OS

Registrerade
    May 2003
    Från
    Mjödvattnet
    Respekt
    22

Smartxx problem

Hur kommer jag tillbaka till smartxx menyn. Jag har ställt in så att om jag trycker på power kommer jag in på original menyn och trycker jag på eject så kommer jag till evox. Vad kan jag göra.
    Xbox ver 1.2 SmartXX v 2.0 200gb hd
    Xbox ver 1.6 Xenium ICE 120gb hd

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    21
    Hur ställer man ens in hur xboxen ska starta. Gör man det i smartxx OS eller måste man löda massa extrea sladdar?
    HEJA DIF!!!

Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av AceCod3r
    Hur ställer man ens in hur xboxen ska starta. Gör man det i smartxx OS eller måste man löda massa extrea sladdar?
    Gå till SmartXX hemsida och ta hem manualen...
    Herregud... du köper ett av dom bästa chippen på marknaden, utan att leka med inställningarna... Du sitter säkert bara med ett bios... Det hade räckt med Aladdin Advance för dig

Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av kunta
    Hur kommer jag tillbaka till smartxx menyn. Jag har ställt in så att om jag trycker på power kommer jag in på original menyn och trycker jag på eject så kommer jag till evox. Vad kan jag göra.
    När du tryckt på t ex powerknappen, väntar du tills LEDen runt eject blir röd, för när den blir röd trycker du på den...

Står också i manualen... när du tog hem din nya SmartXX OS

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner