Hej, jag undrar ifall man måste ha SmartXX os eller går det o byta ut mot nått annat?? eller vore det dumt? :P
kan inte så mycket om detta =))
Hej, jag undrar ifall man måste ha SmartXX os eller går det o byta ut mot nått annat?? eller vore det dumt? :P
kan inte så mycket om detta =))
Du kan ju ställa in den så du åtminstone slipper se den... t ex Hackad bios om du trycker på Eject och orginal bios om du trycker på power... utan att du behöver se SmartXX OS
Hur kommer jag tillbaka till smartxx menyn. Jag har ställt in så att om jag trycker på power kommer jag in på original menyn och trycker jag på eject så kommer jag till evox. Vad kan jag göra.
Xbox ver 1.2 SmartXX v 2.0 200gb hd
Xbox ver 1.6 Xenium ICE 120gb hd
Hur ställer man ens in hur xboxen ska starta. Gör man det i smartxx OS eller måste man löda massa extrea sladdar?
HEJA DIF!!!
Gå till SmartXX hemsida och ta hem manualen...Original inlägg av AceCod3r
Herregud... du köper ett av dom bästa chippen på marknaden, utan att leka med inställningarna... Du sitter säkert bara med ett bios... Det hade räckt med Aladdin Advance för dig
När du tryckt på t ex powerknappen, väntar du tills LEDen runt eject blir röd, för när den blir röd trycker du på den...Original inlägg av kunta
Står också i manualen... när du tog hem din nya SmartXX OS
Bookmarks