Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: PSTwo SCPH-70004 inga laserproblem?

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    22

Question PSTwo SCPH-70004 inga laserproblem?

ummmmm det här med laser problem blir ju bara lamare o lamare

Q: Är det ngn som en känner eller ens själv's Pstwo enhet's laser som har gått sönder på PAL SCPH-70004(europe)?????

Q: Är det ngn som jobbar typ på el-giganten/siba/onoff som kan tareda på om det är folk som har lämmnat in konsoller med trasig laser??

mitt pstwo har kört en dvd-r film nu i 12 timmar......

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Om det inte går sönder så ska du väll va nöjd? För så vitt jag förstog så har inte ditt spel gått sönder? Du märker väll om den går sönder då den går sönder ? :P

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av browen
    Om det inte går sönder så ska du väll va nöjd? För så vitt jag förstog så har inte ditt spel gått sönder? Du märker väll om den går sönder då den går sönder ? :P
    jo det lät ju skit bra! "ingen garanti efter att man har öppnat den" och förlora 1400kr Yippi!!!!!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vår test PS TWO (med diodmoddning av lasern) har stått på flera dygn i sträck nu utan problem iaf, så nu skall vi börja bygga de PS TWO våra kunder beställt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    22
    han som ni chippade åt utan matrix fix då?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Han har inte klagat än :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2003
    Från
    Sthlm
    Respekt
    0

Matrix fixen fungerade inte

Jag installerade ett chip i min maskin, samt de dioder som behövdes för att skydda lasern. Det tog en vecka innan min maskin paja! Fast jag tycker att det är konstigt att jag verkar vara den enda som haft denna otur med detta

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    22
    jag lödde dit matrix fix på mitt pstwo men lasern ville inte boot skivor längre... verkade som det blev för lite ström i lasern för den startade om å om å om å om(själva läsningen) ;E så jag lödde bort matrix fix så funkade lasern normalt igen ;F , får mitt crystal chip imorron kommer lägga in det under veckan

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    "så nu skall vi börja bygga de PS TWO våra kunder beställt."

Så när kan man räkna med att få sin PS TWO med DMS4 PRO, som jag beställde den 4 Nov?
    Håller på av att drabbas av svåra abstinens problem här hemma!
    /Erik

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner