Om jag lämnar in mitt PStwo idag för chippning med DMSLite, kommer ni då att montera chippet UTAN spärrar?
Eftersom väntetiden kan bli över fyra veckor så hinner det ju bli 2005 innan ni hinner montera mitt chip.
Om jag lämnar in mitt PStwo idag för chippning med DMSLite, kommer ni då att montera chippet UTAN spärrar?
Eftersom väntetiden kan bli över fyra veckor så hinner det ju bli 2005 innan ni hinner montera mitt chip.
det är ju hur lätt som helst att uppdatera själv.. bara bränna en skiva och boota med den. toxic bios finns överallt på nätet.
Ja, och väntetiden lär inte bli några 4 veckor, våra nya tekniker har fått upp farten ordentligt och betat av i stort sett hela vår backlog (>200 ps2 var det på kö när vi hade 6 veckors väntetid, nu tror jag det är 20-30 på kö....)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks