Vad är det egentligen för skillnad på DMS3 och DMS3+?
Har inte hittat något om det, kan det va så att det är samma chip?
Vad är det egentligen för skillnad på DMS3 och DMS3+?
Har inte hittat något om det, kan det va så att det är samma chip?
DMS3+ har färre lödanslutningar och passar alla PS2 modeller upp till scph-50004.
DMS3 (utan plus) fanns i två olika versioner, en som passade upp till scph-39004 och en som bara passade scph-50004.
Vi har bara DMS3+ kvar på lager nu. De gamla har utgått.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vad är det för skillnad på kvalite, är DMS3 plus bättre än DMS3 (vanlig)
eller är bara DMS3+ ett chip designat att klara alla versioner av PS2.
vad är fördelen att man chippar sin ps2 med ett DMS3+ chip?
Det är samma kvalitet, bara annan kod i chippen så att man inte behöver löda lika många kablar samt att det är ett chip för alla modeller istället för två olika.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
WOOHHOOOO!
nu sliper jag ha ångest för jag chippade min ps2 med ett DMS3 v2.0.
jag trodde nämligen DMS3+ var bättre än DMS3 V2.0.
Men nu kan jag sova lugnt och imorgon ska jag lira "MGS3 trial edition" tills jag för kramp i händerna
Bookmarks