Vilken SNES Emulator fungerar bäst till x-box och hur installerar jag den och spelen?
Installerade en igår och tankade över den via flash fxp till F/emulator kunde öppna programmet men det fungerade inte.
Snäll hjälp
MVH Mange![]()
Vilken SNES Emulator fungerar bäst till x-box och hur installerar jag den och spelen?
Installerade en igår och tankade över den via flash fxp till F/emulator kunde öppna programmet men det fungerade inte.
Snäll hjälp
MVH Mange![]()
Tanka hem xSnes9x från xbins. Extrahera mapen som ligger i den zippade/rarade filen. För över via ftp till f:\emulators och sen ska det fungera om allt är som vanligt. Rom-filerna förstår du nog var de ska ligga om kikar runt lite bland mapparna i xSnes9x-foldern. Hoppas du får igång det!
Tror den är lättare att hitta HÄROriginal inlägg av darkpriest
![]()
Finns ganska mycket övrigt att hitta på xbox-emulation
(Om Hansi ogillar min länk så får han gärna ta bort den)
Last edited by ron; 2004-11-23 at 13:40.
Uhm, men man måste ju ut på irc där med för att kunna tanka. Iaf om du menar xbox-emulation********, för dina länkar var lite svårtydda...![]()
Eftersom de är censurerade. Du får väl maila mig istället eftersom du inte tillåter folk att maila dig. Det är en ren länk till en emulator...Original inlägg av darkpriest
Bookmarks