Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: SNES Emulator till x-box

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    Question SNES Emulator till x-box

    Vilken SNES Emulator fungerar bäst till x-box och hur installerar jag den och spelen?
    Installerade en igår och tankade över den via flash fxp till F/emulator kunde öppna programmet men det fungerade inte.
    Snäll hjälp

    MVH Mange

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2002
    Inlägg
    43
    Respekt
    23
    Tanka hem xSnes9x från xbins. Extrahera mapen som ligger i den zippade/rarade filen. För över via ftp till f:\emulators och sen ska det fungera om allt är som vanligt. Rom-filerna förstår du nog var de ska ligga om kikar runt lite bland mapparna i xSnes9x-foldern. Hoppas du får igång det!

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    84
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av darkpriest
    Tanka hem xSnes9x från xbins. Extrahera mapen som ligger i den zippade/rarade filen. För över via ftp till f:\emulators och sen ska det fungera om allt är som vanligt. Rom-filerna förstår du nog var de ska ligga om kikar runt lite bland mapparna i xSnes9x-foldern. Hoppas du får igång det!
    Tror den är lättare att hitta HÄR

    Finns ganska mycket övrigt att hitta på xbox-emulation

    (Om Hansi ogillar min länk så får han gärna ta bort den)
    Last edited by ron; 2004-11-23 at 13:40.

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2002
    Inlägg
    43
    Respekt
    23
    Uhm, men man måste ju ut på irc där med för att kunna tanka. Iaf om du menar xbox-emulation********, för dina länkar var lite svårtydda...

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    84
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av darkpriest
    Uhm, men man måste ju ut på irc där med för att kunna tanka. Iaf om du menar xbox-emulation********, för dina länkar var lite svårtydda...
    Eftersom de är censurerade. Du får väl maila mig istället eftersom du inte tillåter folk att maila dig. Det är en ren länk till en emulator...

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •