Går det att uppgradera internminnet på boxen till 128MB? Isf vad ska man ha för nåt och är det svårt? Tycker väl att det skulle lagga lite mindre när boxen får mycket att göra, t.ex när det kommer massa rök å så i spelen..
MVH bose
Går det att uppgradera internminnet på boxen till 128MB? Isf vad ska man ha för nåt och är det svårt? Tycker väl att det skulle lagga lite mindre när boxen får mycket att göra, t.ex när det kommer massa rök å så i spelen..
MVH bose
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..
Jag säger så här, glöm det. Även om du skulle lyckas löda in minneskapslarna så kommer dina spel inte att lagga mindre för det.
Okej.. tack för hjälpen ändå...
|| Xbox 1.6 ||
|| SmartXX ||
|| Evo X ||
|| Orginal HD ||
Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..
Finns inga spel som stödjer 128 mb. Det är bara Linux som gör det, så vill du ha en only Linux box så kan du ju göra det om du vill.
Bookmarks