Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Hur kan man titta på .avi filmer om man inte har en HD

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    Hur kan man titta på .avi filmer om man inte har en HD

    Har en playstation 2 med 1 minneskort, och ingen hårdisk. då kan man väl inte installera hdd explorer som är nödvändigt för att kunna installera mediaspelaren i sin tur på minneskortet.

    Eller kan man se på filmer via någon annan metod?
    Kan inte antyda det för starkt, jag vill altså se nerbrända .avi filer nu inte dvd filmer

    All hjälp är hjärtligtt uppskattat=)

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs DMS3 forumet där finns det beskrivningar. Du behöver inte någon hårddisk.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    ahh the almighty Hansi. Jag har varit på www.dms3.com vänt upp och ner på sajten ett antal gånger, hittar inget som ens påminner om ett forum.

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Eller jag tror jag vet vilken du menar nu. Fast gjorde exakt prick för prick som det står men det är då installationen rutan startar och säger wait while loading även om jag inte ens tryckt nåt sen efter 1-2 sekunder så blir rutan svart. Några ideér?

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •