Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Behöver Hjälp

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

Post Behöver Hjälp

Hej
    ja försökte titta på en bränd dvd film men filmen går inte igång, ja har en V3 och filmen är på dvd-r men filmen funkar inte på min, ja har brovat på en kompis ps2 V5 och då funkade den hur bra som helst. Är det någon som vet va det kan va för fel.

Tacksom för svar

Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Umeå, Sweden
    Respekt
    24

Hm, så länge det är DVD-R så ska det vara kompatibelt? Men du, hur är det med regionerna? Din kompis har kanske har DVD-chipet inmonterat och det inte är region2?
    -;^Rez^;-

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

det är region 2 på filmen. mitt ps2 läser inte äns skivan det kommer upp disc error eller not i browsern. kan det va för lasern är sliten eller nåt

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25

prova att bränna på annat märke. jag har vissa cdr spel som inte funkar på min kompis ps2 pga lasern
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

Ok ska prova annat märke. Men är lasern sämre på V3 än V5 eftersom det inte funkar på mitt ps2
    Tycker att det är jävligt dåligt att visa märken inte funkar på V3 om dom funkar på V5.

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    24

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Benny:
    <strong>Ok ska prova annat märke. Men är lasern sämre på V3 än V5 eftersom det inte funkar på mitt ps2
    Tycker att det är jävligt dåligt att visa märken inte funkar på V3 om dom funkar på V5.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Alla märken funkar inte på en v5 heller...

Liknande diskussioner

1. Behöver hjälp av en super nörd.. =)
    By Eternal in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-11-30, 13:22
  2. behöver hjälp
    By QuiKkE in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2004-01-10, 02:28
  3. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 20:48
  4. En nybörjare behöver hjälp!
    By skippy in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-02-13, 19:55