Har precis fått tassarna på en xbox från er och ser till min stora glädje att det är en massa gratis spel under games menyn. Nu är det så att jag skulle vilja lägga dessa i en undermapp i games (ungefär som emulators ser ut). Går det?
Har precis fått tassarna på en xbox från er och ser till min stora glädje att det är en massa gratis spel under games menyn. Nu är det så att jag skulle vilja lägga dessa i en undermapp i games (ungefär som emulators ser ut). Går det?
Section "Spel"
{
AutoAddItem "e:\Games\"
AutoAddItem "f:\Games\"
SortAll
}
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Hm. Tacksam för svaret men jag vet inte om du förstod vad jag menade.. jag vill lixom att när jag kommer in i evox.. och väljer 'games' så kan jag tex. välja -=Fighting=-, -=RPG=-, -=Sport=- etc.. och under de mapparna ligger spel ur respektive kategori.
Se mer här
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Underbart!! Tack! I'VE GOT THE POWER!!
Du kan ju lägga ut den sen när det funkar som hjälp till andra här
Will do. Som jag förstår det är det "Bara" att lägga det jag vill ha i en egen mapp typ f:\shajt och sedan länka in den i gamesmenyn (ändra evox.ini):
Section "Games"
{
Section Shajt
{
SortAll
AutoAddItem "f:\shajt\"
}
Testar så fort jag kommer hem.
Bookmarks