Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Xecuter light 2.6 på äldre XBOX

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Red face Xecuter light 2.6 på äldre XBOX

Har en äldre Xbox tillv år 2000 med conexant videochip. Tänker montera X-ecuter 2 lite ver. 2.6. På den beskrivning som medföljer beskrivs endast montering i X-box 1.6! På första sidan står tydligt att monteringen skiljer sig
    åt mellan ver. 1.6 och äldre X-box versioner. Sista sidan nr 6 fattas!!
    Finns den aktuella beskrivningen att ladda ner?

LO

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    På våra manualer ligger xbox 1.6 anvisningen SIST väl?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Den enda beskrivning som finns gäller X -box 1.6, en bildserie om 4-5 bilder på två blad, om jag minns rätt (har inte med den på jobbet). Så den ligger sist, ja men det borde väl finnas motsvarande bilder som gäller äldre x-box än 1.6?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag vet inte vad du fått för anvisning, maila ditt kundnummer samt att du behöver rätt anvisning så skickar vi det du skall ha. Eller kolla denna

http://www.teamxecuter.com/x23b_lite_method.htm
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner