Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: När ska man kunna starta Media Player ifrån Memory Carden?

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

När ska man kunna starta Media Player ifrån Memory Carden?

Jag installerade DMS Explorer, allt är finnemang nu. Jag stoppar in en reality media player 1.5 skiva, går in i memory manager -> memory browser (trycker select så den installerar katalogen) ->Install files using CDROM och det står att allt är installerat. Resetar, håller inne Triangel i början för att komma in i DMS explorern, vilket jag gör och det funkar. Nu står jag bara med valet Browser, vilket leder mig till den vanliga configuration. Vart är det man ska starta mediaplayern ifrån...=/?

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Under "Browser" ska det vara ett alternativ, reality media player 1,5, så ser det ut för mej.

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Hur installerade du Reality media playern? Så som jag skrev eller gjorde du det genom att trycka på select i DMS explorern? Och i sådana fall brände du ner bara ps2 katalogen som fanns i mediaplayer katalogen eller brände du ner hela kalaset på cd skivan?

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Jag tröck på select i DMS explorern

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    och skivan du använde, hadde du enbart bränt ner ps2 katalogen som ligger inbakad i mediaplayer katalogen? Eller hela mediaplayer katalogen, för i den ligger 4 kataloger till.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner