Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Web radio i mayhem 2

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21

Web radio i mayhem 2

Hej , har uppdaterat mitt xbmc till version 1.1.0 tror jag det hette.
    Längst ner till höger finns ju den där "multiknappen" där finns menyer för reboot, powert off, trailers, webradio mm. Trailers fungerar utmärkt för mig, men då jag trycker på web radio händer det ingenting...Hur fixar man det?
    Har sökt om detta problem men inte hittat någonting.

tacksam för hjälp

2. Funkar inte heller för mig. Jag har även kollat i käll koden och jag finner inget där man kan ändr det.. Men du kan ju göra som man brukar göra. Skapa .strm filer (sök i forumet om det)
    - detta konto avstängt, troligen hackat.

www.tcip.se | X-ecuter 2 PRO, 120GB-hårddisk |

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Ahh, det funkar perfekt för mig! Har Xbox Media Center 1.1.0 2004-11-19 så det är en ganska ny build, men webradio, tvnu o trailers funkar perfekt i denna!

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Funkar inte web-radion kan man alltid ladda hem "KMLBrowser.rar" vart man nu hittar den. Där finns webradio-skriptet separat... då lägger man in lite filer i python- och script-katalogen för att ersätta med de icke fungerande filerna... Står bättre i read me:n. Gjorde jag nu när radion inte fungerade i 04-11-16 builden.

/ Daniel

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av phjant
    Funkar inte web-radion kan man alltid ladda hem "KMLBrowser.rar" vart man nu hittar den. Där finns webradio-skriptet separat... då lägger man in lite filer i python- och script-katalogen för att ersätta med de icke fungerande filerna... Står bättre i read me:n. Gjorde jag nu när radion inte fungerade i 04-11-16 builden.

/ Daniel
    Laddade hem klmbrowser, men hittar ingen readme fil. Så vet inte vad det är för filer jag ska flytta över/ersätta...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    21
    webradio ? huh... kan man ha de?.. då måste man ha xbconnect va?

Registrerade
    Jun 2004
    Respekt
    0
    Nej, du behöver bara XBMC och KML2 scriptet.
    BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    21
    hur lägger man in det?... adda mej på msn... micke_dh

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner