Tjenare...
Jag har chippat mitt xbox med smartxx.. men jag vill lägga in media center men hur gör jag det?... går det föra över med cd? isåfal hur?... eller går det bara med datorn .. isåfall hur?.. tacksam för svar
Tjenare...
Jag har chippat mitt xbox med smartxx.. men jag vill lägga in media center men hur gör jag det?... går det föra över med cd? isåfal hur?... eller går det bara med datorn .. isåfall hur?.. tacksam för svar
För att föra över program,spel m.m bör du ladda ner Flash FXP och i programet connectar du till den IPn som du gett boxen och då lägger du Programen i F:/Apps och spel i F:/Games.....(Du måste extrahera filerna innan du för över dem)
//Zimpan
hm... fattar inte riktigt .. tankar man ett program och zippar upp det.. och lägger prog i Appz... men hur går man in i programen sen då?
Om du har evox dashboard går du in på system utils på din box och då ska programmen finnas där
//Zimpan
det står typ smartXX... med
Orginal Bios
biosen jag ka in..
.
..-
.
.
.
.blabla
blabla
shutdown
reboot
config
h t t p : / / w w w . s m a r t x x . c o m / p i c s / m a n u a l / 4 - m e n u . j p g
hur kan man lägga in ms dashbord?..
och var kan man tanka det?...
om du har msn så kan du adda mej på
m i c k e _ d h @ h o t m a i l . c o m
har du lagt in super disc???? gör det annars för där finns allt nödvändigt,.....
Du lägger in Uppdateringar via FTP på din xbox
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
kan man inte lägga superdisc på cd?..
om det inte går.. vilket program använder jag då?
du ska lägga superdisc på en cd-rw.......
får inte plats på cd-rw... ska jag lägga på dvd-r?
nä.... du får packa upp filerna och sen får du ta bort alla spel som följer med i games mappen och sen fårdu packa ner i iso och bränna..... då ska det få plats...
Bookmarks