Grafisk layout (forumet ser ut som vanligt)
PSXCARE FORUM
Diskussion: störningar på spel kanalen
spel 09:40 2002-12-31
Jag undrar vad felet är när de blir störningar på tv när jag har kopplat ps2 till videon men om jag kopplar den direkt till tv:en så går de bra.

Finns de något man kan göra åt saken om man nu vill ha den kopplad till videon utan att det blir störningar ?
Nytt inlägg
warp 14:23 2002-12-31
snackar vi scart-kabel eller vanlig antenn-kabel??

SCART:
Man brukar ha lite olika val när det gäller scart ingångarna på nyare videos. Kolla lite i menyerna och testa lite

ANTENN:
Kolla så att inte videon ligger på en frekvens när ps2ans. Det brukar finnas en liten ratt bak på videon där man kan ändra ut-frekvensen så att den inte ska krocka med nån annan apparat. Men glömm inte att du måste ställa om en ev. video-kanal på TVn
Nytt inlägg
spel 16:22 2002-12-31
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av warp:
<strong>snackar vi scart-kabel eller vanlig antenn-kabel??

SCART:
Man brukar ha lite olika val när det gäller scart ingångarna på nyare videos. Kolla lite i menyerna och testa lite

ANTENN:
Kolla så att inte videon ligger på en frekvens när ps2ans. Det brukar finnas en liten ratt bak på videon där man kan ändra ut-frekvensen så att den inte ska krocka med nån annan apparat. Men glömm inte att du måste ställa om en ev. video-kanal på TVn</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tusen tack!!! Nu är de fixat de var antenn utag men efter jag byte till scart så funkar de som de ska.
Och god jul och ett gott nytt år!!!!
Nytt inlägg
Up