Visar resultat 1 till 1 av 1

Diskussion: Xboxen startar om tre ggr sedan svart bild?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2003
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Question Xboxen startar om tre ggr sedan svart bild?

    Tjenare,,,


    Är ganska haj på xbox installationer men efter ha pillat med en xbox med en skit Thomson spelare som vägrar läsa cd-rw trots pot inställning så krävdes avancerad hacking. Startade en annan xbox med chipet igång och tog sedan bort det och tog chipet från den xboxen med thomson dvden och flashade på så vis detta bios... men sedan när jag monterade in det i xboxen igen för att sedan starta så händer det.... startar stängs av osv tre ggr sedan svart bild men chipet igång... stänger av chipet för att starta med orginal får jag meddelande att hårddisken är låst. Gjorde Large drive installation på en annan xbox med men gjorde inget med orginalhårdisken då jag även får samma fel här.....

    Ett tillägg...blev lite fel... Först fixade jag en hårddisk installation på en annan xbox och la in Bios E6? sedan kopplade jag in denna på xboxen med thomson spelaren sedan flashade jag genom hårdisken C:/Bios med Linux... sedan vid om start kom detta fel. gjorde då det som jag skrev först med bios Evolution x M7.bin 1024...


    Tacksam för proffs hjälp...

    2.6Lite.....Xbox v1,4 DVD Thomson
    Last edited by carman; 2004-11-25 at 23:35. Anledning: Tämkte fel skrev fel..

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •