Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Hjälp med att uppgradera bisosen

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Angry Hjälp med att uppgradera bisosen

Har letat å letat efter svaret i forumet antar att jag är blint för hittar inget svar.
    Kan ju vara så att jag är jävligt ivrig med tanke på att jag vill kunna lira dom nya spelen som jag inte kan göra nu.

Undrar i fall det är svårt att uppgradera sin bios kan en nybörjare klara av det?
    Skulle vara bussigt i fall nån berätta hur man gjorde för mig från början till slutet.

Har nu nån gamma verition av X-ecuter

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det går inte att uppdatera bios på x-ecuter 1.x chippen.
    Har du ett sådant får du köra överkurs och lära dig hur phoenix bios loader och "bfm/boot from media" bios fungerar :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Anntar att jag har Xecuter2 står det när jag startar.
    Då kanske det blir lättare eller?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du kan ha nästan vad som helst för chip om det står X-ecuter 2, men eftersom du har såpass nytt bios så lär ditt chip gå att uppdatera.

Lägg bios i c:\bios och kör flash bios från system utils.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Yja jag anatar att jag ska lägga det på C: på min xbox hm behöver jag ta reda på vad jag har för chipp åxå?
    Då mpste jag skruva upp det för att ta reda på det va..

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    34

HJÄLP tack

Nån vänlig själ som kan hjälpa en stackare med att hottswappa ett xecuter 2.1 Lite chip i skåne runt Ängelholm, Båstad, Klippan, Höganäs trakten????
    Kan ju maila mig på: bondra på passagen.se
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner