Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Mat till barnen, eller hur många ps2 får ni?

  1. #1
    CIlS Guest

    Question Mat till barnen, eller hur många ps2 får ni?

    Som topic, hur många europeiska ps2 kommer ni att få? Och har ni några amerikanska ps2 att sälja, eller är det slut? Om slut, hur många fick ni tag i?

    /C

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi vet inte hur många vi kommer att få, det surrar bara en massa rykten om att det kommer att bli brist på maskiner, endast halva planerade leveranserna kommer bli av etc...

    Vi kunde/kan få tag på hur många US PS2 som helst, dock endast till c:a dubbla priset mot vad en US PS2 SKALL kosta. De kunder som ville slå till fick sina maskiner, och vi köpte att par till våra butiker/lab.

    Det sägs att de 500.000 maskinerna som släpptes tog slut efter c:a 3 timmar...

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    CIlS Guest

    Post

    Nu då, när det bara är en vecka kvar tills köbildningen börjar utanför affärerna.
    Om man skulle komma in till er och lägga en handpenning nu, det är inte troligt att man kan hämta ut en PS2:a nästa fredag då?
    Och/eller kan man köa utanför er?

    /C

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vår kö finns bara på nätet, med c:a 1000 pers som står och väntar...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Upplyst Guest

    Post

    Hehe, du kan ju alltid gå på SIBAs annons och sticka iväg till dem

    Såvitt jag vet fick dom 3 per affär (så är dealet för dom som ska få av deras leverantör i alla fall) vilket blir ungefär 60 st. som dom antagligen har delat upp på sina huvudaffärer, räkna inte med att få tag på en bara

    Lite klantigt att annonsera ut det så stort med så lite enheter att sälja...

  6. #6
    CIlS Guest

    Post

    Ställde mig snällt i ONOFF sveavägens kö, Stod där visserligen en och en halv timme, men nog fick jag en. 4449 pengar fattigare (köpte även TTT, som senare har det även blivit FIFA och SSX). Eftersom jag visste att ONOFF Hötorget skulle får 8st, och 1 skulle vara i skylten och jag stod först visste jag att det var lugnt..

    Men men vad är en bal på slottet om inte man kan spela sina backup skivor. Någon som vet
    något som vet om det Amerikanska swaptricket fungerar? Har hört olika åsikter om det. Någon som vet? Hansi du borde väl veta?

    /CIlS

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi har så mycket julrush just nu att ingen hinner sitta och mekka.

    Ett tips: Åhlens city verkar ha PS2 att portionera ut, dom har en stapel mitt i multimediaavdelningen som dom fyller på med jämna mellanrum.

    Jag var där och köpte några idag, så ni som står i tur på vår kö kommer att få lite mail i veckan - vi kommer att sälja dom vidare för samma pris (4499) vid köp av minst två spel.

    Annars så bör det komma fler leveranser även till oss snart.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Hur Många MB (KB) får det plats p DVD-R skiva?
    By ps2mannen in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-07-14, 22:35
  2. Hur får jag en "Launch Menu 2" som hänvisar till "F:\games"?
    By Freddo_mAN in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 19:28
  3. Hur många spel får man plats i hårdisken?
    By COLOGGERO in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-11-21, 15:32
  4. När får ni in nya minneskortskablar till PS2?
    By Kenneth in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 12:01
  5. kommer ej ihåg hur man får i gång ett spel med region x bootskivan PS2
    By felizia in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-07-01, 03:41

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •