Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Xlink Kai dödade min upploppling!!

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    122
    Respekt
    20

    Xlink Kai dödade min upploppling!!

    När jag hade haft igång xlink kai ett par timmar på datorn , så dog hela min uppkoppling, var tvungen att ringa till min isp och höra vad som hade hänt. Fick då veta att min dator hade spammat mac adresser över hela nätet. Läste på något annat forum att nån annan hade varit med om samma sak. Frågan är nu vad det beror på ?

    Själv kan jag inget om nätverk o dylik. Men vill ju gärna spela online, men vågar inte ha på xlink mer nu. Orkar inte sitta i telefonkö 30 minuter igen bara för att be dem slå på min uppkoppling igen..

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    sh***t pommes frites.. vågar man prova xlink..

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av spigo
    När jag hade haft igång xlink kai ett par timmar på datorn , så dog hela min uppkoppling, var tvungen att ringa till min isp och höra vad som hade hänt. Fick då veta att min dator hade spammat mac adresser över hela nätet. Läste på något annat forum att nån annan hade varit med om samma sak. Frågan är nu vad det beror på ?

    Själv kan jag inget om nätverk o dylik. Men vill ju gärna spela online, men vågar inte ha på xlink mer nu. Orkar inte sitta i telefonkö 30 minuter igen bara för att be dem slå på min uppkoppling igen..
    Akkuratt det samme skjer med meg, etter ca 1-2 timer. Da må jeg ta ut støpselet (strømen) til adsl modemet og vente i 5 min for så å kople tilbaks.

    Da fungerer det igjen.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •