Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Bios och dyl.?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Bios och dyl.?

    Hejsan!

    Har insett att det går snabbare att få tag på er via forumet än att ens försöka ringa på er telefon nu. Den måste ha nån inbyggd upptagetfunktion=)

    Jag står i begrepp till att köpa mig ett spiderchip till min X-box 1.6.
    På hemsidan om man läser om olika chip så ser man att det ingår cd med bios, kablar etc. vad ingår till spiderchip. Det framgår inte någon info om det vad jag kan hitta.
    Följdfrågan blir om INTE bios ingår, vad rekommenderar ni isf för BIOS. Jag har ännu inte varit under huven på min box och vill helst ha så mycket förhandsinfo som det går innan jag dyker in i den =)

    Tackar på förhand på svar.. =)

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bios ingår inte, förutom det förinstallerade cromwell flashbios.

    Det är samma bios som till de flesta andra chip och beror på vilken xbox version du har.

    Eftersom spiderchip främst är till för xbox version 1.6 så är det m8plus_16 som gäller
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •