Jag tänkte byta hårddisk i min xbox men vet inte vad man ska ha för nån. Ska det vara IDE S-ATA/133 eller vad?
Delas hårddisken automatiskt upp om man har en för stor?
HJÄLP!!!
Jag tänkte byta hårddisk i min xbox men vet inte vad man ska ha för nån. Ska det vara IDE S-ATA/133 eller vad?
Delas hårddisken automatiskt upp om man har en för stor?
HJÄLP!!!
ATA HD av märket WD, Seagate, Maxtor, Hitachi duger bra.
Du får ha en SD till att partionera upp den & installera programvaran.
Skaffa en SD så fixar sig resten skall du se
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
OK men vad är SD? Är det SUPERDISK och var får man tag på det? Jag är inte så bra på sånt här!!!
Då skall du nog låte en sakunnig göra det till dig för det bådar inte gott det här
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
pege63! Jag har en helt annan fråga till dig! Vad ska jag ha för medel att ta bort den gamla kylpastan som sitter under CPU/GPU kylflänsen? Ja tänkte nämligen byta. Men jag får inte bort den med alsolsprit. Kan du rekomendera något?
Mvh W
Den är fast klistrad med ngt, varför ta bort den?
Jag har reda fått loss "kylarna" Men nu vill jag göra rent dom från den tuggumiliknande massa som sitter på dem. Har du något tips på vilket medel man ska ha? http://xbox-scene.com/articles/thermal-compound.php Här använder dom "GOO GONE" men ja fattar inte vad en svensk motsvarighet till "goo gone" är?? Vet du!?Original inlägg av pege63
Så går det med ATA-133?
som sagt NEJ bara ATA HDr
Jag använde Kemiskt ren BENSIN. Du behöver alltså något starkt, sånt som man inte bör dricka..Original inlägg av wei§müller
Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port
Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...
Fint! De lossnade lätt som en plätt Ja smetade dit cooler master premium.
Bookmarks