Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Min Playstation2 i Malmö?!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Min Playstation2 i Malmö?!

    Skickade in min play2 för chippning hit till psxcare och när jag fick tillbaka den så var hela konsolen stendöd. Jag skickade tillbaka den enligt anvisningar från psxcare-crew.
    Nu när jag spårar den via postens hemsida står det att den är i malmö!!

    Så här står det:

    25 nov kl 02:03
    Stockholm Södra, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Postterminalen.

    25 nov kl 14:52
    Dip Södermalm1, Posten har kört ut försändelsen och överlämnat den till mottagaren.

    26 nov kl 07:56
    System Malmö, Försändelsen har överlämnats och mottagarens kvittens har arkiverats hos Posten.


    Någon som har en vettig förklaring???

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    677
    Respekt
    24
    Den är inte i Malmö, det står ju klart och tydligt att den är utkörd till Stockholm 25nov kl14.52. Om kvittenserna sedan arkiveras i systemet i Malmö har inget med paketet att göra. Du måste väl veta vilken adress som stod på fraktsedeln.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Sorry, förtstod inte riktigt det här med kvittens.

    När jag pratade med er på telefonen sa ni att jag inte skulle behöva vänta den här gången (väntade 7-8 veckor första gången).
    Hur är statusen på mina konsoler, det var två stycken PS2 med matrix infinity, och ingen av dem fungerade korrekt efter modifikationen.

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    677
    Respekt
    24
    Det är väl lättare att ringa Hansi & grabbarna så du får svar direkt istället för att fråga här på forumet, jag jobbar inte där så jag vet inte.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Asså det gör du inte, det trodde jag.

    Jag ringde idag och de hade inte ens öppnat paketet

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bra att du ringde iaf, vi får in så mycket paket att det är lätt hänt att det som kommer in hamnar på fel prioritet. Det enda som har högre prio än en ps2 som inte fungerat efter chippning är en ps2 som kommit tillbaka TVÅ gånger...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Hansi, jag har väntat hur länge som helst nu. Jag blir ju ledsen i ögat.
    Kan du uppdatera mig hur det går med arbetet? Killen jag pratade med i telefonen hade väldigt bråttom.
    Det var två PS2 med matrix infinity och är det paketet som "alla pratade om för ingen visste vad som skulle göras med dem", det var ingen beskrivning. Det är både min och min polares konsol och vi orkar inte vänta längre.
    Snälla kolla upp det, polaren har tappat allt tålamod.
    Plz, check it out.
    Last edited by Kuwabara; 2004-12-09 at 00:30.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •