Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Kan inte ejecta min DVD!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Kan inte ejecta min DVD!

    Hej.

    Fick precis mitt X-BIT chip och har installerat det (Pogopin). Flashade chipet med M7_EF (256 @ Bios 3 (256)) samt X2 4983 (256 @ Bios 4 (256)). Sedan slängde jag i Slayer's EvoX Installer 2.6 och skivan bootades upp. Jag valde att full installation och det fungerade bra. Men sedan när jag ville trycka ut skivan så gick det inte. Texten i hörna där det stod "Evox CD" ändrades till "Ejecting" och eject lampan blinkade ett par gånger (grön färg) men skivan vill inte komma ut. Testade att stänga av chipet och bootade vanligt till M$ Dash och där fick jag rutan Kunde inte läsa DVD bla bla ta ut DVDn för att forsätta. Trycke på eject och lampan blinkade ett par gånger (grönfärg) men inget hände förutom att rutan med meddelande försvann.

    Någon som vet hur man kan fixa det?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kolla den gula kabeln
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •