skaffa mig en enhet, men frågan är nu om det skall bli xbox eller ps2, finns det någon möjlighet att köra någon av enheterna på 12v (bilen).
Tacksam för lite tips,
ha en trevlig kväll på er..
/Micke
skaffa mig en enhet, men frågan är nu om det skall bli xbox eller ps2, finns det någon möjlighet att köra någon av enheterna på 12v (bilen).
Tacksam för lite tips,
ha en trevlig kväll på er..
/Micke
Det finns omvandlare från 12v till 220v, kostar mellan 700:- och 1000:- beroende på effekt, har för mig att 150W var rekomenderat till xbox.
Välj en xbox de vinner du på i längden
//Zimpan
helt klart xbox..... då slipper du klödda med skvor i bilen...... du har alla dina spel på hdn.....
Det bästa är ju att du har mp3or på HDDn. Glöm CDn. Koppla in boxen i bilstereon. Sen köper du en accesspoint till boxen, då kan du tanka över ny musik från nätverket när bilen står parkerad utanför. Asgrymt ju.. Varför finns inte Bilstereo med HDD???
Jo det finns med USB så du kan koppla på en HD tex
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Xbox i bilen med en LCD... bättre kan det inte bli på långfärden... =)
Finns färdiga paket att köpa för just bilen
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
vart finns de paketen pege63? och som svar på frågan så går det att köra både ps2 och xbox i bilen. Den nya ps2:an är ju skit liten och tar ju ingen platts i bilen sen fins det HDD till dem med. Men jag skulle ändå ha tagit ett Xbox
undrar hur en hdd mår om bilen står i -30 grader en natt, å sen startar upp den.
Datorer typ laptops funkar i den kylan utan problem.
Ang paket till bilen så råkade jag surfa på det på nätet i sommras kommer inte ihåg adressen, men ett bilföretag i skåne installerar in all sorts utrustning du vill ha i bilen, lästa om det i HD (lokal tidning) för ngn månad sedan.
Asså datorkomponenter mår bara bra av kyla men det får dock ine bli för mkt kyla 30- klarar den av alla gånger..Original inlägg av EvilBoY
Dom sprutade flytande kväve på moderkortet på en dator och startade upp sen å det funkade utan problem..
om inte xboxen (ps2) eller vad du nu väljer för nåt inte skulle klara kylan skulle ju inte bilstereon göra det heller, eller hur?
men om du skulle oroa dig är det ju bara att ha kupevärmare igång när du inte andvänder bilen.
Mvh// mange
Last edited by Mange_89; 2004-12-03 at 17:49.
Bookmarks