Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: Tänkt ta och.....

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Tänkt ta och.....

skaffa mig en enhet, men frågan är nu om det skall bli xbox eller ps2, finns det någon möjlighet att köra någon av enheterna på 12v (bilen).

Tacksam för lite tips,
    ha en trevlig kväll på er..

/Micke

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    22
    Det finns omvandlare från 12v till 220v, kostar mellan 700:- och 1000:- beroende på effekt, har för mig att 150W var rekomenderat till xbox.

Registrerade
    Nov 2004
    Från
    Västerås
    Respekt
    21
    Välj en xbox de vinner du på i längden
    //Zimpan

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    22
    helt klart xbox..... då slipper du klödda med skvor i bilen...... du har alla dina spel på hdn.....

Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Ankarsrum
    Respekt
    22
    Det bästa är ju att du har mp3or på HDDn. Glöm CDn. Koppla in boxen i bilstereon. Sen köper du en accesspoint till boxen, då kan du tanka över ny musik från nätverket när bilen står parkerad utanför. Asgrymt ju.. Varför finns inte Bilstereo med HDD???

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Jo det finns med USB så du kan koppla på en HD tex
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Xbox i bilen med en LCD... bättre kan det inte bli på långfärden... =)

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Finns färdiga paket att köpa för just bilen
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    22
    vart finns de paketen pege63? och som svar på frågan så går det att köra både ps2 och xbox i bilen. Den nya ps2:an är ju skit liten och tar ju ingen platts i bilen sen fins det HDD till dem med. Men jag skulle ändå ha tagit ett Xbox
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Respekt
    25
    undrar hur en hdd mår om bilen står i -30 grader en natt, å sen startar upp den.

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Datorer typ laptops funkar i den kylan utan problem.
    Ang paket till bilen så råkade jag surfa på det på nätet i sommras kommer inte ihåg adressen, men ett bilföretag i skåne installerar in all sorts utrustning du vill ha i bilen, lästa om det i HD (lokal tidning) för ngn månad sedan.

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av EvilBoY
    undrar hur en hdd mår om bilen står i -30 grader en natt, å sen startar upp den.
    Asså datorkomponenter mår bara bra av kyla men det får dock ine bli för mkt kyla 30- klarar den av alla gånger..
    Dom sprutade flytande kväve på moderkortet på en dator och startade upp sen å det funkade utan problem..
    om inte xboxen (ps2) eller vad du nu väljer för nåt inte skulle klara kylan skulle ju inte bilstereon göra det heller, eller hur?
    men om du skulle oroa dig är det ju bara att ha kupevärmare igång när du inte andvänder bilen.

Mvh// mange
    Last edited by Mange_89; 2004-12-03 at 17:49.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner